onsdag, juli 02, 2008

Onsdags-svammel on the rocks.


Jag borde göra något produktivt.
Något uppbyggande.
Jag borde baka till Siris kalas, och jag vill baka, men det är fortfarande den där pengaproblematiken som står i vägen som en stor, rynkig elefant.

Jag är för nuvarande inne i något sorts icke-livstillstånd.
Jag vaknar - går till jobbet, jag slutar, cyklar hem, spenderar nån timme vid datorn - och sover. Varför tycker jag om att jobba kväll nu igen?

I alla fall, semesterveckan i Stockholm hägrar och nu är det endast fyra dagar kvar!
Jag hoppas bara att fina Stockholmsfolket hör av sig och vill leka också.

Det är väl inte direkt en nyhet att jag är trött på Gävle, men på sitonde har
brobrännadet eskalerat, och det börjar bli dags att se sig om efetr något annat, annrs är jag snart helt isolerad tror jag. Det där kräver väl egentligen en förklaring, men jag kan inte riktigt ens förklara det för mig själv.

Jaja, svammel!

Jag behöver nya vänner tror jag.

Men nu städa, sminka, luncha med herr Almgren, hämta liten, rensa ur lägenheten
och "hela jävla baletten".


För övrigt - Den här borde alla älska:

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Jag behöver nya vänner tror jag."
jaha, så nu duger inte dom du har?
*muttrar* ;)
Jag förstår känslan.. är också ganska trött på det mesta just nu. Vill flytta, ha nytt, träffa nytt folk osv..

nenalique sa...

haha, säger ju inte att jag inte vill ha dem jag har ;) jag vill ha fler ju! :)

ja precis!

Anonym sa...

Hej!
Visst hade du lyssnat på Hets med Laakso-Markus? Annars måste du. Fridens!