fredag, oktober 20, 2006

Sometimes they come back!

Ja du lilla bloggen.

Du har ju varit död ett bra tag p.g.a mitt engelska-blogg äventyr, som iof kommer kvarstå
men jag kände samtidigt ett behov av att hålla dig vid liv också, som min lilla oseriösa, svenska slask-hink.


Det är fredag.
en något kaotisk fredag upptäckte jag i morse.

09.15 vaknade jag plötsligt och insåg att jag lovat min sv-redovisningsgrupp
att vara på skolan 09.30.
På något vänster lyckades jag vara där endast 10 min försenad.

Redovisningen gick bra tills jag hävdade att sveamål var norrländska och blev utskrattad.
Det är fredag, jag bjuder på det :)

Nu lyssnar jag på fjantigmusik och äter kalkonomelett, det är grejjer det.

Johan har gjort mig skitsugen på chips och dipp
men jag ska försöka vara stark och äta...öh...knäckebröd istället.


tjipp!

2 kommentarer:

Stina sa...

Weeei! jag har saknat den! jag kan hjälpa dig, om du lovar att aldrig mer skriva med en textfärg som inte syns på underlaget *kastar kudde på*

Anonym sa...

Mmmm... Knäckebröd och vitlöksdipp! Yum yum! ;D