lördag, maj 19, 2007

Härma Feline. ;)

Listan avser varumärken på dina prylar IRL.

ACCESSOARER
- Väska: Hm..Åhlens tror jag.
- Plånbok: Använder aldrig plånbok, mina sedlar är knyckliga :D
- Solglasögon: Åhlens
- Armbandsur: Mobilen
- Smycken: Döskalle halsband, inget varumärke.

TEKNIK
- Mobiltelefon: Gammal korkad nokia.
- TV: Sharp.
- Dator: Bra fråga...snygg som fan iaf.
- Mp3-spelare: Ingen
- Dammsugare: Vampire nånting.

INTIMHYGIEN
- Tandkräm: Colgate.
- Tvål: Barnängen.
- Doft: Gucci envy me 1(provflaska) & 2, SJP Lovely & gamla hederliga Cool water.Presenter :D
- Hudlotion: Dove Silk.
- Shampoo och balsam: Dove, lila flaskorna.

MAT OCH DRYCK
- Mineralvatten: Ramlösa - Granatäpple eller Kaktus.
- Vin: Inte för surt, inte för sött.
- Bröd: Knäckebröd. Gärna Finn crisp Caraway.
- Choklad: Fazer.
- Te: Fruktigt/bärigt med marshmallows att doppa i.

HEMMA
- Säng: Ex- svärmors gamla.
- Lakan: gratis lakan från ellos.
- Porslin: Ikea.
- Soffa: No clue, en åttitals hörnsoffa.
- Ljuslyktor/hållare: eh.....jag har ju inte direkt en

FÄRDMEDEL
- Bil: En liten blå Nalle Puh bil :P Den spelar musik och har förvaring under sitsen.
- Flygbolag: nordkalotten flyg :P
- Taxibolag: i don´t think so.
- Cykel: En fin glittrig, röd damcykel...hos pappa :P
- Annat: Hyffsat fina fötter med tåringar.

MEDIA
- Magasin: nope.
- TV-kanal: dvd kanalen :P
- Dagstidning: nope.
- Radiokanal: nope.
- Sajt: helgon, ett klick för skogen, gmail, bloggar och annat jag håller för mig själv - snokisar!

Inga kommentarer: