tisdag, april 29, 2008

dagens utbrott, eller prata politik med lillebror.

Cheree-pie säger (22:52):
men högern ljög ju aldrig, dom har alltid stått för att de vill gynna de rika, det är ju det som ÄR högerpolitik.
Enda skälet till att folk är sura och besvikna är att de tyckte att "han Reinfeldt verkade så trevlig" och därför röstade de på honom utan att ens ta reda på vad det var hans parti ville
-så jäkla idiotiskt!
Och sen sitter dom där och bara "men..det här ville jag ju inte! det var ju dåligt!",
och alla som varnat om just det innan valet bara " well DUH!, fucking told you so!"

men näh, han Reinfeldt verkade ju så trevlig...

3 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Men du, vi som varnade för det innan valet försökte ju bara hotas med vår vänsterskräckpropaganda!!! ;D Haha.

Moomin sa...

Jag måste säga att jag verkligen avskyr vänstern i det här landet och jag har alltid varti högerinriktad men... jag kan inte säga att jag är på något sätt nöjd med den här regeringen. Hittils har de bara förstört saker.

nenalique sa...

feliné - haha, exakt :)

mumin - jag har bar förlorat på högerpolitiken genom hela mitt liv så...njä...not for me :)