lördag, november 18, 2006

Helg update

Idag fick jag, Siri och katterna fint besök.

Systrarna och deras pojkvänner kom och hälsade på
och hade med sig födelsedagspresenter till mig och julklappar till Siri.

Jag fick två jättefina växter i snygga krukor
(så nu kan jag stryka det från listan tillsammans med kuddar ;) )
två svarta skålar (älskar dem) och snygga svartrandiga glas :D
och ett kilo (!!!!) Belgisk choklad. phjuu!

Ena systerns kille är dessutom brand new så idag var första gången man fick kika på honom och han visade sig vara skittrevlig och go, kunde hitta kul samtalsämnen och verkade tycka mycket om Siri - då går man hem hos mig ;)

Så då har man två skittrevliga svågrar då.

Jäjä, nu ska jag myyysa och sen får man se vad som händer ikväll...

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som en inte alls för tokig lördag :)
Jag vill med ha julklappar nu...