onsdag, november 29, 2006

Då vare snart jul då.

Ljustaken är ikopplad, julstjärnan ska kopplas i så fort jag får tag i en förlägningskabel,
julduk och ett ljus som ser ut som gröt ligger på köksbordet.

Jag vill ha en amarylliss eftersom att jag inte kan ha julstjärnor, men vad i huldan kostar dom?
Försökte kika lite diskret på krukorna inne på Hemköp, resulterade antagligen i att jag visade trosorna för hela affären (jäkla low waist jeans) och int fanns det nån prislapp, morr.

Idag har världens bästa tagit med sig en hel kasse tvätt hem till sin tvättmaskin och jag bara smälter ;P Självklart är tvättstugan fullbokad till mitten på december *suck*

Vore ju småtrevligt att ha rena kläder med sig till julfirandet i Arboga.
Undrar just om det kommer bjudas på leverpastej *dålig humor*

Iaf, dagens agenda:

Skriva över lägenheten på mig (yay!)
Bodela det som är kvar
Packa lite av Eriks saker till flyttan på fredag.

På måndag kommer allt vara klart!
Då är det bara jag, Siri och katterna.
( och darling D då när han kommer förbi ;) )


tjo.

Inga kommentarer: