tisdag, december 05, 2006

Hilfe.

Jaha, då har jag två veckor på mig att fixa iordning den här lägenheten och dessutom råplugga för att klara betygen, men när!? Siri vill inte sova och jag får ingen tid över för mig själv.

Jag förstår inte varför alla nationella prov måste ligga exakt i slutet, hade de varit för några veckor sedan hade det varit lugnt, då hade jag klarat dem, nu har jag tre prov, ett specialarbete och två romaner som ska göras, pluggas till och läsas denna veckan - som att jag har tid att läsa?

Och självklart kunde jag struntat i Stockholm men jag måste bara få komma bort lite annars blir jag galen.

Jag har fått strunta i att köpa tvn och eventuellt måste jag "sälja tillbaka" min mobil.

Jag förstår inte hur alla andra klarar allt så jäkla bra när jag kämpar på så gott jag kan och ändå drunknar i allt jobb tills jag går på knäna!!?

Kan inte dom här två veckorna vara över snart?

Jag vill bara få en stund över att slänga mig på sängen och gråta och sova.

Inga kommentarer: