måndag, december 04, 2006

Semester.

Då har man äntligen landat efter bästa helgen i Stockholm.

Jag har blivit tatuerad, haft två filmkvällar (fast jag somnade på de ena)
druckit rom & cola, lyssnat på musik och snackat (fast mest skrattat) träffat alla jag verkligen ville träffa, kelat med marsvin, köpt julklapp åt Siri, köpt julklapp åt mig (Lenore album), glömt min väska på McD vid Centralen (och eden stod kvar 30 min senare - orörd!) o.s.v o.s.v

Fan vad kul jag har haft och fan vad trött jag har varit, haha.
Nu orkar man dra på med vardagen ett tag till ;)


Det enda smolket i bägaren nu är att jag varken har stereo, video, dvd el. tv :(
Ingen mer film för mig och inget bolibompa för Siri.

1 kommentar:

Anonym sa...

蔡佳祝高雄皮膚科提供皮膚診治外,還有飛梭雷射淨膚雷射電波拉皮凹洞診治服務,及特地為高雄減肥者成立的塑身服務,另外與蔡昌學醫師配合提供復健治療服務治療服務。