fredag, april 13, 2007

fredag.

Det är fredag, jag är lite nervös, och har träningsvärk i magen.
Men magmuskler har jag fått!
Nu ska man bara komma på ett smart sätt att få det mjuka ovanpå musklerna
att försvinna, vilket känns rätt jobbigt med tanke på att kvinnlig anatomi
går ut rätt mycket på putmage och mjuka lår osv.

Ikväll ikväll....får väl se hur det går, jag tar inget för givet,
det är en rätt bra sak att lära sig, även om saker blivit lovade
ska man alltid hålla sig med en viss skepsism, annars blir man mycket lätt
besviken, och det är ju inge vidare kul :P

Just nu försöker jag hålla mig från att bli för tjejig, hej, jag har rakat benen!
Borde inte det räcka? :P

Men antagligen kommer jag fixa ögonbrynen, bråka med håret, sminka mig med
minituös precison osv. Tjejfällan slår sina käftar om en och man bara MÅSTE ta extra mycket deo och hitta sina absolut snyggaste trosor, som naturligtvis är helt försvunna, och allt bara för att gå på en spelning - idiotiskt!

Ändå tror jag att dom flesta känner igen sig på något sätt :P

Vad mycket enklare det måste vara att vara kille, särskilt om man är som mina
små pojk - vänner (observera, inte pojkvänner - pojk - vänner!)
som kan skita totalt i att duscha på tre dagar innan dom ska iväg.

Jaja.

Idag har jag varit duktig och sökt till högskolan och tackat ja till att jobba imorgon.

Go me!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är utmanad! kolla min blogg!

Feline Flodin sa...

Meh uppdatera dåhhh! ;)

Ordverifieringen funkar inte i fajjerfåks! :-o