onsdag, april 25, 2007

Utmaning.

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sju sanningar/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sju saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer bloggaren fyra nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

7 egendomliga sanningar om mig:

1. Jag har fisk & fågelfobi. Döda fiskar & levande fåglar. Nej, inte små sparvar.

2. Jag kan inte knäppa med fingrarna, rulla tungan, snyta mig, ploppa med kinden, busvissla och hundra andra saker andra kan.

3. Jag måste sortera mynten jag har i fickan efter storlek. Har jag bara femtiöringar sorterar jag dem efter blankhet.

4. Jag kan inte gå ut utan att kolla hur jag ser ut bakrifrån i spegeln, för tänk om jag skulle fått en fläck på rumpan!

5. Ibland äter jag spaghetti och kikärtor, bara spaghetti och en burk kikärtor, och jag tycker att det är jättegott.

6. Jag vill ha pommes, ananas & banan i min falafel. Och på pizza vill jag ha samma, och falafelbullar. Ja, pommes på pizza, asgott!

7. På vissa lektioner sitter jag bara och ritar nidbilder av lärarna och fnissar för mig själv. Mitt block är fullt av dem. Jag ska nog göra en klippbok.

Jag tycker att följande absolut ska göra denna lista : Liv, Feline, nanna och...hm..läser du? Har du en blog? Då tar vi dig :P

3 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Jag har nu antagit utmaningen. ;)

Anonym sa...

oj. spännande med utmaningar. jag vill också. med det får bli efter arbetstid. bättre så.

Anonym sa...

Såå.. äntligen har jag antagit din utmaning. Bättre sent än aldrig ;)