fredag, juni 29, 2007

yada yada

Åh, jag vet, jag är jättetråkig som aldrig uppdaterar.

Men har jag inget att skriva blir det bara tråkiga svammel-inlägg som detta :P

Så vad har hänt i mitt liv på sistonde...

Det har gnällts på mitt hår, för det första för att jag klippte av det,
för det andra för att jag färgar det svart. Tydligen ser jag tråkig ut i svart hår. Bah!

Annars har det städats, plockat, fixats & handlats inför Siris födelsedagskalas.
Hon fyller eg. inte förrens den åttonde, men då är det pappa-vecka, samt att jag åker
på mini semester till stora S (Stockholm för er som inte förstod), så imorgon ska tösan firas.

Annars är det väl som vanligt: Kaos & förvirring :P

Tjipp.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mäh! Åker du bort nästa vecka? Du ska ju komma hit på Fredag och käka smörgåstårta? *muttrar*

Feline Flodin sa...

Ska du fara till storstan här och har inte berättat för MIG? ;P *bitter*

nenalique sa...

sooorry, visste inte att du var intresserad ;P nu vet du!