tisdag, augusti 26, 2008

"det lever!"


Det blev kalas i Trollhättan, och jag glömde såklart kameran, jackan och mitt favoritlipgloss!
(Det som gör läpparna rätt sorts femtiotals-röda)

Men livet går vidare ändå.
Idag började till exempel skolan.
Väldigt intressant blandning av människor i min klass,
som jag får gå med på nåder då jag var den enda som sökte in till min kurs.
Vilket jag tackar för, är man ensam i klassen blir det pinsamt tydligt när man tappar koncentrationen, eller försöker smyg-smsa under bordet.

Veckans bästa är fyrtio/femtiotals-modet på h&m. Jag har råd = jag är nöjd.

Veckans sämsta är katterna, som håller traditionen att demolera lägenheten efter bästa förmåga.

Och månadens pengabekymmer sponsras åter igen av CSN...

1 kommentar:

mooms sa...

Så de har startat kursen med en enda elev? Utnyttja situationen! All fokus på dig :9