söndag, september 07, 2008

Det är jobbigt nu!

Jag behöver gå en 15 poängs kurs i "Var en super-kompis,gör dina vänner glada och allmänna sociala skills", samt en 7 poängs i "Klara distansförhållande utan att vara ledsen åka-hem-dagen".

Vad ska jag göra?

Måste fixa en massa cash till X så att hon slipper sitt kuk-jobb.
Måste hitta bra, roligt, inspirerande jobb åt X2 så att hon kan tjäna pengar, sysselsätta sig och slipper gå runt och tro att hon är oduglig (helt i onödan).
Och sen borde jag fixa brud åt X3 så att han rycker upp sig.
Och sen måste jag väl reda ut min situation också...

Och sen kan jag ta itu med distansgrejen.

Det blir ett jäkla projekt det här, men sen! Sen kan jag slappna av och sova lugnt!

Won´t that be sweet.

1 kommentar:

Moomin sa...

Heej, du behöver inte göra allt detta för att få en MVG på den kursen. Mycket mindre än så räcker :)