onsdag, september 24, 2008

kära miljardär!

Jag fyller år om två månader.
Inför detta otroligt spännande datum så har jag planerat.
Men inte fest, tårta eller sådant vanligt tjafs, nej nej.

Jag har bestämt mig för att bli bästa vän med en miljardär!
Däremot har jag inte luskat ut hur detta ska gå till, men jag har ju två månader på mig.

I alla fall kära miljardär, när du nu i framtiden läser detta inlägg så ska du inte känna dig utnyttjad! Jag har antagligen lärt mig att tycka om och uppskatta dig för den du är, och inte för dina pengar!

Men om du ändå undrar vad jag önskar mig i födelsedagspresent så är svaret:

* ett simkort, inte ett till mobilen nej.
* en badräkt a´la 50-tal, svart såklart
* ett presentkort på IKEA, måste ha lakan som passar min 120 säng, och den där uppbyggda sängstommen jag har drömt om och sen vet du ju hur det är på IKEA...
* en ny skärm, du har ju säkert sett att den jag har är typ en halvmeter djup, det fungerar ju inte!
* någon som kopplar in barnkanalen på tv-helvetet
* en chokladask
* några pocketböcker
* bubbelbitar och sånt från Lush

- tycker du inte det räcker kan jag ta ett presentkort på Kicks eller H&M också.
Jag fyller ju faktiskt 25!

2 kommentarer:

Moomin sa...

Hmm... en annan taktik vore att uppmuntra dina befintliga vänner att bli miljardärer ;)

Feline Flodin sa...

Några av de där sakerna är jag ganska bra på att köpa. ;D