måndag, maj 11, 2009

Gammalt skrot som får en att vara tacksam för att man växte upp:

Daterat: 2002-12-22 18:51:00 
Livet är så sjukt, ibland förstår jag nog inte mycket alls.
Jag försöker bara hålla mig flytande, musik, sprit & pepparkaksdeg.
Jag önskar att jag kunde säga att jag saknar ville,
men det gör jag inte.
Är jag för självständig?
Vill bara stänga in mig,
med datorn, min musik & kära Fjodor Dostojevskij.
Blir bara irriterad när dom stör mig.
Vill vara ifred, bara fylla allt tomrum med musik

Senaste 4 låtarna på min winamp:
1 Buzzcocks - Boredom
2 Heavenly - atta girl
3 Dead Kennedys - Holiday in Cambodia
4 Hyacinthuset - en ros för min grav
Orkar inte vara seriös, då blir jag bara deppig
Min familj har gett upp hoppet om mig & pratar knappt med mig.
Jag vill nästan ingenting
Jag önskar nästan ingenting
Jag saknar nästan ingenting
Jag längtar nästan inte alls
Jag behöver nästan ingenting

Allt ska bli annorlunda
Det ska!
 
 
 

1 kommentar:

lalou sa...

Oo jag har själv skramlat fram ett och annat gammalt i mina gamla lådor.

Hittade en viksaga också och ett och annat brev krypterat med påhittade symboler.
OCh ett lass brev till kärlekor och till mig själv.

Jag är så glad att jag inte är så melodramatisk längre

Usch vad pinsamt, jag gömmer undan det och förtränger.
jag skäms över att jag tycker det är så pinsamt..