måndag, juli 13, 2009

Technorati

Det här handlar min blogg om, enligt Technorati:

What this blog is about



anna ternheim av better be
bara något om inget alls
chatt, dags att gå
det är nu man skulle ha en sambo tror jag
ensamhet - för jag är fanimej moster
förhindra stagnation liksom, goda samtal med sig själv
hybris
internhumor
ja jag vet zachi jag är en nöh
kungers, känslo-koma
kärlek, kärleksråd, kärleksråd från retarderade vänner
lejon, marsvin
mellan veta och vilja går längtande vän
modell musiknörderi
ner som pannukakku
nu är nena knäpp igen, och så blev det sådär pretto igen
okej att jag är den enda flickvän jag någonsin haft
orka vänta då
retarderade, schitzofreni, size zero
skeda skedkompis
sommarvikt
vänner, vår, ätstörningar

1 kommentar:

Moomin sa...

Lejonmarsvin! The new race of overlords!