torsdag, juli 08, 2010

Refugee

Jag har ett singel-refugee camp i min lägenhet.
Det känns lite som att ta igen något jag missat, för närmre studentkorridor än det här lär jag aldrig komma.
Och närmre att vara tonåring igen, än såhär, lär jag inte komma.

Gårdagen spenderades på Sveriges allra minsta dansgolv, där jag och tre vänner var de enda gästerna större delen av kvällen, med egen dj och egen bar.
Old school reagge, Staropramen på flaska och dansömma fötter, svett svett och kompiskärlek.

Helt enkelt en såndär kväll man minns, som ett guldkorn.

2 kommentarer:

johan öhman sa...

Vi ses nog den 16de. Ska kanske jobba på lördagen. Så jag kan inte festa loss ifall det blir så. Men vi får se helt enkelt. Det hade varit skoj att ses i alla fall!

Låter som du hade en guldkväll i vilket fall på danstället :)

The Moomin sa...

Aba! So that's where all the singles been hiding!