torsdag, september 23, 2010

Flytta ihop.

- Jag tänkte mig mer att det skulle gå i gråblått.

- Gråblått? Njae..blir inte det väldigt kallt?

- Det beror ju helt på hur man inreder. Man kan ju välja vilka färger man vill ta in med andra saker runt omkring. Gardiner..kuddar..inredning du vet.

- Du menar dina grejer?

- Äh men du har ju också en del färg.

- Jaha. Ja det var väl inte vad jag hade tänkt. Jag tänkte väl mer någon varm färg. Aubergine kanske...en fondtapet.

- Men fondtapet? Är inte det väldigt...Svensson?

- Vadå Svensson? Det beror väl helt på vilken tapet man väljer? Eller?

- Säger du det så...

- Vadå "säger du det så"? Ja men visst, då gör vi precis som du vill då.
Du kanske vill bo här själv?

- Ja kanske det om du ska vara såhär omogen!

- Ja men perfekt, omogen! Och det kommer från tjejen som har fucking...kramdjur på sängen, plastblommor och jävla rosa kuddar.

- Jaha, så man kan inte gilla sånt utan att vara barnslig då eller?!

- Nej, det kan man inte. Om man inte är tretton bast.

- "Tretton bast", ja det märks ju att du knappast är ung i alla fall.

- Tack, tack för den! Då kan väl du ta på dig nån horig liten kjol och gå ut och ragga upp nån liten jävla valp. Så kan ni två flytta in här och måla varenda jävla vägg gråblå och fylla hela skiten med hjärtformade kuddar och fula jävla nallar. Skitbra!

- Ja jag kanske gör det!

- Asbra. Dra åt helvete. Hej då!

- Hej då....kukhuvud!

- Verkligen moget hörru.

Inga kommentarer: