onsdag, september 08, 2010

Totalt blaj!

Jag pratade i telefon med my main man Gunnar.
Av någon anledning började jag räkna upp hur hans ultimata dag skulle vara.
Sedan växlade vi till hur min skulle vara, och jag kom på två saker:
1, att de skulle återinföra pommestallrik på Bishopsmeny, så att man skulle kunna ta en öl och äta pommes i glada vänners lag.

2, Att de dessutom skulle höja volymen, så att jag kunde höra alla fina 50-60-tals hits bättre. (Och irritera Gunnar genom att berätta vad alla heter, vem som framför den och vilken skiva man kan hitta den på).

Det här är alltså mina drömmar.
Såhär klen fantasi, eller såhär låga krav.

Så jag bestämde mig för att utveckla den, så här kommer en otroligt spännande lista över mina drömmar, och saker jag önskar mig:

1, Måla om hallen. Färg har jag dock ingen aning om, och tips emottages tacksamt!
2, Ny rökelse!
3, Eh..en större säng!
4, Fluffiga socktofflor.

Äh va fan, nu ger jag upp!

Jag har helt enkelt ingen fantasi när det kommer till drömmar, eller så har jag allt jag vill ha?

Uhm, kan väl slänga in en vinterjacka, vinterskor och någon varm tröja också.
Så, skitbra lista, verkligen...

1 kommentar:

mink sa...

Ett hobbyrum och en trädgård är mina drömmar.
Och att mina intressen ska utvecklas till något som gynnar min ekonomi...och "world peace"
Typ det.. sen är jag nöjd. haha