tisdag, juni 07, 2011

Im a lion, hear me roar!

Jag kan inte hjälpa att jag tycker att det är sorgligt med alla som skriver "jag använder pyttelite mascara, en gnutta rouge.." osv så fort ämnet smink kommer upp. Som att de skäms och måste försvara att de använder den där gnuttan. Tycker du om att sminka dig - sminka dig! Tycker du inte om att sminka dig - skit i att göra det. Men be inte om ursäkt för dig själv! Försvara och förklara dig inte! Du är en fri individ för guds skull, var dig själv och var stolt, oavsett hur du är!

2 kommentarer:

Nanna sa...

eller också använder man faktiskt bara pyttelite maskara och en gnutta rouge, några duttar, snabbt lätt och enkelt. Utan ursäkter? :P Det gör åtminstone oftast jag när jag vardagssminkar mig. Sen älskar jag att sminka mig och då brer jag på massor när jag känner för det. Så då känns det egentligen ganska relevant att säga att jag oftast använder pyttelite maskara och en gnutta rouge... *besserwissrarmig*

nenalique sa...

Men varför är det så viktigt att poängtera?!