tisdag, juni 07, 2011

Om jag var man skulle jag gå med.

Förstår ni hur förnedrande det här är för er?

Har du barn tycker jag att du ska gå med i gruppen, eller är det här åsikter och värderingar du vill ska färga dina barn?

Har du pojkvän tycker jag att du ska gå med, eller tycker du att "tipsen" som dessa medier presenterar är okej?

Har du lite vett bakom pannbenet tycker jag att du borde gå med.
För det här är fan inte okej.

Gruppen.


"Idag ska vi tala om en av de viktigaste färdigheterna man kan lära sig i livet: Den ädla konsten att ligga med en tjej samtidigt som man ligger med andra tjejer, utan att det hela slutar med en bisarr sängkammarfars full av porslinskastning, spring i dörrarna och åverkan på din samling dyra gitarrer från 70-talet eller annan husgeråd med högt affektionsvärde.


Låt oss begrunda fenomenet otrohet med hjälp av två olika scenarion. Nummer ett: Du har varit tillsammans med din flickvän en längre tid. Ni har haft sex tusentals gånger på alla upptänkliga sätt och känner varandra utan och innan. Sexlivet har därför börjat bli ganska tråkigt, vilket påverkar ditt humör negativt och vi ser början på en ond cirkel som i slutändan förstör förhållandet.
Scenario två: Samma som ovan - men du fortsätter att experimentera sexuellt på sidan av, utan att din tjej vet det. Detta gör dig till en gladare och trevligare människa, och den största vinnaren är ert förhållande.
Ja, nu kan du göra matten själv. Resten av den här sidan är avsedd för dig som tycker att det sistnämnda scenariet var det bättre av de två. Välkommen i klubben! Här är våra tio viktigaste regler.


Jag har sagt det förut, och jag säger det igen: För en man är otrohet naturligt – monogami är onaturligt. Att du lite då och då känner ett behov att sätta på någon annan än din flickvän som omväxling är inget du ska känna dåligt samvete över."

"Hur ska en person av manligt kön leva för att ha rätten att kalla sig just man? Följ våra budord och du är hemma!

En gentleman börjar aldrig i tvåan…
(För då kan du inte köra i ettan efteråt utan att byta kondom.)"

1 kommentar:

Nanna sa...

synd att man inte kan infoga sin sura min i kommentarsfältet >:(

Helt rätt, det är inte okej.

Jag säger inte att monogami är det enda rätta, för vissa kanske det helt enkelt inte fungerar. Men den där, vem det nu är som har skrivit det, har nog aldrig vågat vara öppen om sina känslor och har därmed heller aldrig träffat på en kvinna som också är öppen för alternativ.

Det är ju DÅ förhållandet vinner på det. Och är partnern inte alls med på de svängarna vinner ju båda fortfarande på det, för då kan de göra ett aktivt val och hitta någon annan de passar bättre ihop med.