torsdag, maj 10, 2012

Orka.

Min energinivå är försvinnande låg.
Jag orkar inte engagera mig.
Försökte diskutera sexhandel och trafficking med en person som tyckte att
"det där är en överenskommelse mellan två vuxna människor som ingen annan bör lägga sig i".

Jo just det.
För det här med tonåringar som prostituerar sig är ju bara propaganda.
Hallickar finns bara på bio.
Och den lyckliga horan är allt annat än en myt.

Men nej, jag orkar inte.
Jag orkar inte mycket just nu.

Orkar inte människor, och känslor och missuppfattningar.
Folk som rynkar på näsan så fort man öppnar munnen.
Att behöva anpassa allt man säger och gör.
Orkar inte.

Vill ladda batterierna.
Bygga upp.


1 kommentar:

home properties sa...

I have read so many posts about the blogger lovers except this piece of writing is actually a pleasant paragraph, keep it up.

- dover homes | dover properties | homes for sale in dover