tisdag, maj 08, 2012

Is everybody in? The show is about to begin!

Människor är svåra att komma nära.
Oftast för att de gör sig föreställningar om en.
Gärna osympatiska sådana.

För ett tag sedan fick jag höra att en person trott att jag tycker att jag själv är väldigt snygg,
och därför är jag också väldigt arrogant och nonchalant.

Jag hoppas att du som läser skrattar här.
Men märkligt nog är det inte första gången jag fått höra något liknande.
Jag vet faktiskt inte hur många gånger det rör sig om nu, men återkommande är det.

Frågan är dock var dessa människor får det ifrån.
Det är faktiskt helt och hållet obegripligt.

1 kommentar:

properties for sale in needham sa...

Thanks for every other excellent post. Where else could anyone get that type of info in such a perfect means of writing? I have a presentation subsequent week, and I am on the search for such information.

- Thanks for the marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you may be a great author. I will be sure to bookmark your blog and will often come back later on. I want to encourage you to definitely continue your great work, have a nice holiday weekend!