fredag, september 28, 2007

Flum.

uhm, det har varit ett rätt intensivt dygn.

Jag vaknade 15.00 (jag veeet, men jag var ledig, vem ställer väckarklockan när man är ledig? Jag var väl helt enkelt otroligt trött?)
Jacob ringde & undrade när vi skulle fika.
En timma senare svishar jag fram på Gunnars pakethållare, först till konsum för att hämta ett paket,
sen hem och hämta en påse (den återkommer i berättelsen) och min mobil.

Sen plockade vi upp Jacob och for ner på stan.
Väl på stan brände jag 600 spänn på: gummisnoddar (till paketet jag hämtade ut),
lipgloss som håller i 6 timmar, och en parfym (Guccis Envy me).

Efter det fikades det. och åts mat. på mingel. var annars?

Klockan hade hunnit bli 20 och jag traskade iväg till Jakob (observera stavning - en annan Jakob)
som fyllde 23. Jag fick kiwi och banantårta och gav honom påsen - som innehöll ett paket.
Paketet i sin tur innehöll: en burk pruttlera, en lila badanka med solglasögon och afro samt bögiga plåster med mansrumpor på.

Sen såg vi på Simpsons, jag rakade Jakobs huvud, och vi gick på bio.
Självklart bjöd jag födelsedagsbarnet.

Efter bion hämtade Gunnar åter upp mig på cykeln och vi for till Jacob (observera stavning).
Där spelades det magic.
Tråkigt, sa jag & skickade iväg Gunnar, med mitt bankomatkort, till GDG där han köpte chips och folköl.

Fest! tyckte vi, och bjöd in Mattias.

Sen anslöt sig två tjejer som var svartsminkade & lekte hund.
Dom skrämdes dock bort av mina indiska bollywoodvideos.
Muahahaha!

Efter det vart det finsk schlager etc till klockan sex på morgonen.

Nu är klockan över halv sju, och jag ska sova.

Imorgon får jag trevligt, trevligt besök.

Innan dess ska jag hinna städa, fika & ta två öl på Mc Gills.
yeeeeees.

f.ö har jag dreads.

ja, det var väl allt.

tjo!

Inga kommentarer: