lördag, september 22, 2007

Tålamod är en dygd.

Jag har två stycken inlägg på G.
Jag måste bara orka/hinna skriva ner dem.

Just nu är det mycket, mycket.

Skolan kräver.
Siri kräver.
Katterna kräver.
Lägenheten kräver.
Och jag kräver lite lugn och ro, samt förströelse.

En lärare mailade för några dagar sedan och berättade
att hon nu noterat att jag är "en duktig skribent".

Instant motivation.

Imorgon är det Siri lördag.
Siri lördag innebär: Städa, leka, handla, baka, laga extra god middag,
se på film, bada, läsa böcker, natt.

Sen på kvällen kommer Jakoben över och ser på film.
Trevligt, trevligt.

Hm, vi avslutar med lite dagens:

Dagens godaste: Creme Bruleé choklad
Dagens konstigaste: "Du är lite som Jesus!"
Dagens sorgligaste: Tim Buckley
Dagens trevligaste: fika med Sara
Dagens inköp: Nya datorhögtalare. 499 pix, men dom ska tydligen vara kanon,
och jag har ingen stereo. Är man musiknörd så är man.
Dagens sista före sängående: Skölja ur hårfärgen Siri tvingade mig att köpa.

och Féline - ett utav de kommande inläggen är faktiskt ett sådant du vill ha ;)

God natt!

3 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Men hallååå, jag väntar ju! ;)

nenalique sa...

Jag hiiiiinner inte :P

nenalique sa...

Läs rubriken en gång till ;P