måndag, juni 23, 2008

Varför kan inte allt vara mer konstant!!?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejhej gamle vän.
Kikar in och läser om ditt liv lite grand. Tråkigt med midsommar hörru. Själv har jag tandvärk...

Anonym sa...

Hmm... Vad skumt. Inlägget påstår att det är postat kl. 7:58 PM. Vilket inte alls stämmer! 10:58 PM ska det egentligen vara... Men vem bryr sig? Inget är ju konstant ändå. Allra minst tiden.

Moomin sa...

Err.. .men det skulle ju betyda att allt som är dåligt kommer att förbli dåligt. Vet inte om det är så bra :)

nenalique sa...

theresia: hej hej och välkommen :)
jag kom iväg lite på midsommar iaf, jag har bara inte orkat skriva om det.

moomin: det tänkte ju inte jag på i mitt själviska tillstånd, jag syftade mest på att det som är bra ska hålla sig konstant, inte helt, men lite mer. bergochdalbanor är oerhört tröttsamma i längden!