onsdag, april 01, 2009

April, april...

Ifall att någon skulle missa dem så slänger jag in de finaste aprilskämten från media här,
all for you!

Sen ska jag ta en bulle, gnälla över att jag är så onyttig, lova mig själv att träna ikväll, börja plugga och peppa mig själv inför städningen ikväll.

Hepp Hepp!

SL:s aprilskämt

"Eftersom många som gör sig skyldiga till att stå på fel sida är turister ...... kommer röstmeddelandet att läsas upp även på tyska, franska, spanska, engelska, ryska, skånska, norrländska, göteborgska och kinesiska.
"Rulltrappan har på senare år blivit fullständigt igenkorkad av lantisar som hindrar trafiken""

Corren

"Ombyggnaden av både Kaserngatan och Drottninggatan samtidigt kommer att blir svår för Linköpingstrafikanterna men jag gillar att leva i kaos, säger Muharrem Demirok."

GP

"Det är inget odemokratiskt i detta, säger Curt Sparre. När vår projektgrupp sammanträdde hade vi till och med en omröstning. Och alla var för."

Hemnet
" Välkommen till en oslipad diamant med mycket potential! Unik trea med fint arbetskök och mycket snickarglädje"

BLT

"Efter tre förseelser kommer hunden att beslagtas."

IDG
"Gör din lcd till pekskärm"

eniro
dejtingsajt

1 kommentar:

Moomin sa...

Jag har undvikit Nätet hela första april, jag visste inte vad som var sant eller inte :D