söndag, april 19, 2009

Soundtrack för sömn.

Jag har all min musik i itunes, och den ligger sorterad i otaliga playlists.
En för varje humör och/eller tillfälle.
Den mest föränderliga av dem är "sova".
De låtar jag gillar mest för stunden ligger alltid sist.
De blir således de sista låtarna jag hör innan jag somnar.

Just nu är de Claustrophobia av Choir of Young Believers och Someone samt For Elizabeth Wherever You Are av Tobias Fröberg.

Och eftersom att jag är jag så måste jag pracka på er musiken också.



Tyvärr finns ingen bra version av Tobias Fröberglåtarna ute på jotoob, så ni får hålla tillgodo med en peppig, vårig liten bit istället.



För övrigt har jag fått en hymn.
En hymn!
Hur många har egentligen fått en hymn?!

Fantastiskt var ordet.

Tack och godnatt!

Inga kommentarer: