tisdag, november 03, 2009

10# fakta om mig, 6-10.

6# Jag är blyg, reserverad och anser att jag ser konstig ut.
Det är väl inte särskilt spännande fakta, men konstigt nog har folk extremt svårt för att tro på det.

7# Jag har svårt för människor, men när jag träffar någon jag tycker om så fäster jag mig hårt vid dem. Vilket kan generera en viss separationsångest när relationer (ja jag pratar även (läs: framförallt) vänskapsrelationer här) rinner ut i sanden.

8# Jag kan inte knäppa med fingrarna, och kommer med största sannolikhet aldrig någonsin lära mig att göra det.

9# Jag har både tagit ryttarmärket, samt dansat jazzbalett.

10# Jag är ambidextral, men blev som barn instruerad att endast använda vänsterhanden till att skriva et cetera. Vilket har resulterat i att jag skriver undermåligt med båda händerna, och har rejäla problem med bestickföring.

Så, det var det!

2 kommentarer:

Never Understand sa...

Roliga faktainlägg! Nästa gång vi äter pizza ska jag kolla på din besticks(av)föring, haha. ;P

Moomin sa...

De flesta människor jag har pratat med om detta anser att de ser konstiga ut. De såg helt normala ut i mina ögon (inte förväxlas med vardagliga). Så att jag tror att det är en vanlig grej :)

#7 är någonting som jag har också.