fredag, november 02, 2007

Önska önska runt i ring...

De senaste åren har det varit samma sak,
när min födelsedag närmat sig har mina nära och kära börjat fråga vad jag önskar mig
och jag har inte kommit på någonting förutom - en Aladdin ask!

I år tänkte jag vara bättre förberedd så jag började kika runt lite här och var.
Ett stort, stort misstag!

Om man väl börjar kolla hittar man snart tusen saker man skulle vilja ha.
Och allting kostar.

Här är lite saker jag hittat:

Bluefox :






































Accessora:





















































Bokus:




2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet precis hur det är, fyller också år den här månaden och det är lika svårt varje år. Antingen vet man inget, eller tusen saker som antagligen är för dyra eller svåra att få tag i. Men det är väl tanken som räknar antar jag.

nenalique sa...

Haha, ja precis!

Och även om man lyckas få ihop en perfekt önskelista så får man ändå aldrig det man vill ha :P