fredag, november 30, 2007

Om och om och om igen...

...och lika vacker varje gång.



Kate Nash - Nicest thing

Den här tycker du nog också om Åsa.


Igår var en bra dag.
Jag spenderade fyra timmar hos min nya tatuerare.

Han är värd sin vikt i guld.
Om jag fick bestämma skulle han få ett Nobelpris eller två.

Jag tänker dock inte publicera någon bild.
Det finns nämligen en sorts parasiter som infiltrerar alla samhällen,
de sitter dag ut och dag in och letar fina motiv att helt samvetslöst stjäla.

Sen vandrar de här parasiterna runt med högst personliga motiv på sin kropp
- utan att ha någon aning om deras betydelse eller syfte.

Paria!

Ikväll dricker jag en folkis eller två, äter nachos, lyssnar på Amy Winehouse och funderar
på när jag egentligen ska ta itu med det här med träningen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för videon. Jag gillar verkligen Kate Nash och den här låten är så pricksäker just nu. Videon är ju bara för söt!
Kram Janna

Anonym sa...

Ja, du hade rätt!
Kram Åsa