söndag, november 02, 2008

bara så att du vet

Du behöver inte oroa dig!
Det spelar ingen roll om jag blir förvirrad och inte riktigt vet vad jag ska göra eller hur jag ska klara situationer för skillnaden mellan då och nu är enorm!

Och jag är lycklig! Faktiskt riktigt, riktigt lycklig!
Bara allt ordnar sig med nästa termin och mitt lilla projekt så tror jag faktiskt inte att livet kan bli mycket bättre. Resten är bara lyx.
Sen har jag väl inte så stora krav heller.

Eller ja, kärlek är väl vad allt handlar om.
Kärlek, vänskap, familj och solskensflickan Siri.
Samt att jag vet att om jag faller kommer nån hjälpa mig upp igen.
För att de vill, för att de bryr sig, för att de tycker om mig som jag är!
Med alla knäppheter, fånigheter, dålig humor, alltid försenad, virrig, fattig och ibland helt inne i mitt eget huvud. Men ändå, jag måste ju vara en väldigt bra människa med tanke på vilka underbara människor jag har i mitt liv.

Nej jag är inte berusad, däremot har jag jättehög feber och det är sent.
Så sova nu. Allt jag ville säga med svamlet är att jag vet att du har oroat dig i så många, många år, men det behövs inte längre! Jag klarar mig, och jag mår bra, och jag är glad!
Och väldigt glad för din skull! Väldigt! Allt gott till dig och liten!

Inga kommentarer: