måndag, november 03, 2008

Oh happy day!

Åh! Vilken lyckans dag!
Inte bara är jag miljonär snart, jag kommer dessutom ha en splitterny Honda!!

Se själva:

Urgent Reponse,
I am Barrister Grey Williams. You have been approve to claim 350,000.00GBP with a brand new Honda CR-V Car. Contact E-mail: james_edward007@hotmail.com
Regards,
Barrister James Edward


Inte visste jag att folk använde hotmailadresser för mer officiella ärenden, men det är visst större än vad jag trott!
Och sen jobbar det tydligen många Barrister där, Barrister Grey Williams började brevet, sen gick väl han på lunch eller något så Barrister James Edward fick avsluta.

Ja, nu ska jag bara maila och sen är miljonerna mina, hurra. Det här måste vara den lyckligaste dagen i mitt liv.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag fick med det!