fredag, januari 23, 2009

att känna sig ensam:


Igår
11:53pm Nena:

tjofräs!

eller vad kidsen säger nu för tiden

kanske: yo yo yo waz up in da hood?

fast det är nog också förlegat vid det här laget

waz up dawg?

jag pratar med mig själv!

jag är schitzofren

läskigt

Idag
12:59am Johan är inte inloggad.
1:00am Johan är inloggad.

1:01am Nena:

fast man kanske kan komma fram till mycket bra i ett gott samtal med sig själv..

fast lite sorgligt känns det ändå

så nu lägger jag ner!

adjö nena, och tack för samtalet!

- detsamma nena!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag då. Samtalar ofta med mig själv på msn. Fast för att det inte ska kännas fullt så ensamt pratar jag med loggen. :P

Prata med mig när du är ensam, jag är ju nästan alltid där. eller här. eller, var jag nu är. :P

Finfinfinbild!

Moomin sa...

Jag kommer ihåg att en gång i tiden skrev jag en fråga i ett chatrum och jag var så trött att jag besvarade den själv för att jag trodde att det var någon annan >.<