tisdag, december 15, 2009

Jag förstår mig inte på...

Människor som ser livet som en tävling där det gäller att lägra så många som möjligt.
Oskulder ger pluspoäng.
Vem fan vill ligga med en oskuld?!
Jag menar kan man hitta en större garanti för dåligt sex?!
Sen när vet oskulder vad de ska göra i sängen liksom?
Och det här "Hurra, jag har könsafter från hundra pers på min bäddmadrass!",
det är bara så sorgligt.
Hur trasig i huvudet måste man inte vara för att på allvar tro att det är en beundransvärd sak?

Nej, människor.
Detta obegripliga släkte.
Bara tanken på att försöka förstå mig på folk
äcklar
tröttar ut
och irriterar mig.

Jag påstår inte att jag är bättre än andra.
Bara att de där aktiviteterna och synsätten helt enkelt inte är min grej.
Och jag håller mig helst långt borta från utövarna tack.

And never the twain shall meet

3 kommentarer:

Never Understand sa...

"Knullsmurfar", ha ha ha.

Människa borde bytas ut mot "undermänniska" då de flesta fan är det. Alltså i ordböcker etc.

Madelene sa...

ja det är konstigt.
DEt finns de som också gärna försöker sig på att lägra tjejer med respektivor just för att få en självkänsloboost.

Määrkligt märkligt

Moomin sa...

Hear ye hear ye!

Det måste vara för att då får dem ingen feedback på att de är usla i sängen eller nåt :P