torsdag, april 14, 2011

Ehum.

Jag har inte kunnat blogga på länge, för min "nya" MacBook Pro slarvade bort alla menyknappar.
Men nu är de tillbaka.
Jag tänker inom kort berätta om min semester i nostalgiland.
Först behöver jag bara en rejäl kartong antibiotika.
Jag kan nämligen inte prata, för jag har halsfluss.
Jag hör inte, för jag har öroninflammation (ovanpå hörselgångsditon, festligt!).
Jag kan inte tänka, för mina bihålor är svullna in absurdum. Seriöst, ni skulle knappt känna igen mig.
Och jag kan inte skriva mycket på datorn för min kropp värker så in i norden.

Men imorgon, antibiotika.
Bra.
Mycket bra.
Tillbaka på banan.
Tillbaka till träning.
Tillbaka till att kunna äta annat än kräm och överkokta snabbmakaroner.
Tillbaka till skolan.
Tillbaka till mitt sociala liv.
Och tillbaka till bloggandet.

Oho vad jag längtar!

Inga kommentarer: