måndag, oktober 01, 2007

block.

Nu har jag ,mentalt, satt upp så många krav på mig själv med det här skrivandet, att jag fått skrivkramp.

Ni får ha lite tålamod, eller radera bokmärket.


Listan över de som är intresserade av min skolgång börjar bli lång, så här får ni:

Jag går till skolan, den är mycket stor, väl där leker vi lekar i en gympasal som ska få oss att förstå unga samt barns utveckling. Eller så lyssnar vi på någon föreläsning, 200 personer. Eller så har vi seminarier. Seminarium = tråk. Extremt tråkigt.
Vi pratar om studielitteratur. Det är allt.

Men leka är kul! :P

Antar att ni är extremt besvikna av det här inlägget, haha, men vänta bara tills ni ser mig göra "sträcka-på-lederna" versionen av Imse Vimse Spindel på min avslutning!
Då kommer ni minsann ångra er....

Inga kommentarer: