måndag, oktober 04, 2010

Jag:

  • Stryker aldrig någonsin någonting. Förutom pärlplattor. Men de räknas inte riktigt.
  • Är stark motståndare till droger.
  • Har aldrig någonsin åkt skidor/snowboard.
  • Har aldrig någonsin bowlat.
  • Har aldrig varit på massage
  • Solat solarium.
  • Besökt en kiropraktor.
  • Slingat håret hos frisör.
  • Fått manikyr/pedikyr.
  • Åkt utomlands (sen jag blev vuxen).
  • Köpt ett plagg (inklusive ytterplagg och skor) för mer än 500 kr.
  • Har aldrig betalat för att träna eller köpt träningskläder/skor. 
  • Köper aldrig drinkar.
 Däremot tycker jag om att köpa pocketböcker, när jag har råd.
Och så klagar folk på det.
Tydligen får man inte köpa böcker när man kan låna dem gratis.
Kan jag få ha en enda hobby som kostar?! Eller måste jag leva på undantag?

1 kommentar:

Moomin sa...

Aldrig bowlat?? :O