onsdag, augusti 16, 2006

cats cats cats

Ännu mer avlivningshotade katter :(

Jag hjälper såklart gärna till med alla ärenden, men jag blir lika ledsen varje gång. När ska folk lära sig att ta ansvar för sina djur?

Se dem här



Igår när jag gick till skolan öste regnet ner, trots mitt paraply var jag genomvåt ända upp på knäna, och mina stackars vans kippade av vatten, så lyses himlen upp av en blixt och en hundradels sekund senare smäller det - då känns det inte så bra att gå med ett paraply uppsträckt över huvudet.

Gladare blev jag inte när skitvädret höll mig instängd i skolan under hela min tre timmars håltimme, utan mat och sysselsättning.

Jag köpte universums äckligaste muffin och skrev två bittra noveller.

I framtiden ska jag aldrig lämna lägenheten utan en bok.

+ trevlig fika idag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

folk ska inte skaffa djur om de inte tänker ta hand om dem. :/ du ska nog inte titta på animal police på animal planet. du kommer bli ännu argare än mig.

får jag läsa dina bittra noveller? :P

nenalique sa...

Det gör jag ändå ;P


Visst darlo, kan skriva in dem i veckan, dom är ju skriva old school, du vet papper och penna.

Anonym sa...

omg. penna och papper. RETRO. :P


LOL min word verification thingie är mjaaucd.