fredag, augusti 18, 2006

Let´s go crazy Broadway style!

Bra dag idag :)

När Siri var lämnad på dagis gick jag och Erik ner på stan.
Jag har ju slitit och släpat ihop en hel månadslön och skulle få lite "för besväret"
var det tänkt, det blev ganska mycket.

Jag fick:

En jacka (svart såklart)
två gröna tröjor, en med svarta ränder och en med prickar
två diadem, ett grönt (att ha till tröjorna) och ett sött tiaraaktigt med blommor
nagelkit, nu jävlar ska mina naglar inte gå av!
en jättesöt röd, svartprickig plånbok (söööt!)
en svart skärp , nu slipper jag tappa byxorna weehoo!
fyra pocketböcker (jag knarkar dem)

Sedan gick vi och käkade på Los Sombreros, veggie tacoplate, yummy!

Mätt och glad, och efter att ha bytt om till nya kläder på toan, traskade jag iväg till
skolan bara för att inse att lektionen är inställd. Blä!

Så jag satte mig på en förbannat obekväm träsoffa och läste i 1 ½ timme, när jag gick såg jag att jag satt bredvid ett s.k "läsrum" fullt av soffor och fåtöljer....

Och trots att vi fick kolla på überhäfftig neandertalarfilm (suck) kändes det ändå inget kul att sluta 20.30 (och då slutade jag ändå tidigt!)

Dumma, dumma skola.

Nu väntar och längtar jag efter min beställda hårfärg (tack Erik sweets) och mail om Danny boy.

Erik påstår att jag är bortskämd, jag anser att jag bara får vad jag förtjänar (det vill säga allt) ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

pssh. bortskämd, vad är det? man måste ju ha SAKER ju. o.0

får man se några bilder?