tisdag, augusti 01, 2006

It begins

Jaha då har man börjat blogga då.

Och dagens topic är föga förvånande: hår!

Jag är, som känt, besatt av hår, särskilt mitt eget.
Och nu börjar det krypa i mig, det där "nu-är-hösten-här-och-jag-MÅSTE
-fixa-håret-och-köpa-kläder-så-jag-ser-bra-ut-när-jag-dricker

-varm-choklad-på-café-med-stickadtröja-och-lång-halsduk" ( ja ni vet..) ,

och jag vill göra något nu, nu, nu!

Men frågan är vad?

Jag gick igenom lite bilder förut och insåg vilket fult hår jag emellanåt haft, som jag hitills hade lyckats förtränga, men även vilka otroligt snygga frisyrer jag haft, men inte haft vett att uppskatta.

Som den här:




















Älskar färgen (fast de kunde varit rödare) och älskar uppsättningen, men då var jag såklart missnöjd...


Dessutom blev jag smärtsamt påmind om hur långt mitt hår faktiskt var innan the great bleach catastrophy . Idag hade det varit dryga decimetern längre åtminstonde :(



Jaja, you live, you learn.

Nu ska jag fortsätta leta hårbilder till min inspirationsmapp och drömma ;)




View My Stats

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är alltid absolut deliciös, nenadarling. men jag måste erkänna en viss förkärlek för det röda jag också. :)


(thank god att man kan kommentera utan att vara medlem för övrigt. varför får man inte det på siris?)

Anonym sa...

Ja diggar din blog ja hörrudu.
Pöss påre.

Anonym sa...

Var bara tvungen o kika in på din sida juhe! Å vet du? Den är supernajs!
Å Siris är hur kul som helst att läsa, vist är de förhärliga de där små....

Ha de gött, å du, det är låångt kvar till hösten, men fram emot oktober ska du helt klart ha rött burr igen!

Kramen!