lördag, augusti 12, 2006

det går utför med liljedalsgatans nena...

Ja nu har man blivit bra jolig.

Satt nyss med Siri och kollade på Emil, avsnittet när han kämpar
ensam i snön för att få Alfred till doktorn innan han dör.

Siri sitter och slökollar medans hon pillar med sina ponnys, och jag, jag sitter med tårar i ögonen och tänker "stackars lilla pojken alldeles ensa, buuhuu"

Det är en film nena! En film!

___________

Jag är hungrig men orkar inte äta.
Jag har problem.

Idag älskar jag Nancy Sinatra:

"Some velvet morning when im straight
im gonna open up your gate"

:)

Idag var min favorit zombie Sara här.
Jag vill bara krama henne och rycka i hennes sjögräs hår, muahhaha.

Fick nyss ett pm där det stod att Danny boy inte börjar åka i helgen, ägaren har överhuvudtaget inte
hört av sig till uppfödaren om att komma över med honom.

Jag som bara vill ha hit honom så jag vet att han är trygg!

Människor är jobbiga. Måste allt vara så komplext?
Jag vill ha enkla lösningar på enkla problem.

väntar väntar väntar
på någonting, någonstans, någon gång
kommer någonting någonsin ske i verkligheten?
finns det överhuvudtaget någonting?
eller är all väntan bara förgäves?
ett meningslöst tidsfördriv på vägen.

2 kommentarer:

nenalique sa...

Jag kan inte stava längre :(
Eller...eg rör det sig ju mest om tangentbordsslarv. Är det moraliskt försvarbart? Vad är eg moraliskt försvarbart? Vad innebär det överhuvudtaget?!! So many questions, so few answers! poor little me :(

Anonym sa...

man får böla åt filmer. jag brukar böla åt oprah. :P

DUMMA kisseägare!