onsdag, augusti 09, 2006

Weee, väntans tider är över!

Nu är det äntligen klart!

Jag och Erik har i snart en vecka försökt rädda en avlivningshotad liten exot.

Hans ägare hade skaffat en hund och den gick inte alls ihop med katten, därför hade de stängt in katten i ett rum där han mådde jättedåligt :(

Och nu till skolstarten skulle han alltså avlivas.

De har annonserat på flera ställen men ingen har velat ta sig an honom, ändå är han bara 1 år gammal och kstrerad, med stamtavla.

Jag har gått och oroat mig konstant för missen men nu äntligen har det lossnat!

I helgen åker han till sin uppfödare och sedan vidare hit! :D

Tills vidare ska vi vara akuthem, sen får vi se hur det blir.

Åh jag är så lättad och glad!

Här är plutten:
































En sån liten, blå, gris! <3

11 kommentarer:

Anonym sa...

EEEEEEEEEP. vilken TJOCK. :D

nenalique sa...

cuddly heter det! ;P

Anonym sa...

synnerligen söt, iaf. :)

(för övrigt har jag ny layout. o.0)

Anonym sa...

söta kaniner!!!

Stina sa...

Jaaaaaa! vad glad jag blir Nenalie!!! Då får jag gosa exotS nästa gång vi myser då!

nenalique sa...

absolutley! ;)

jag vill att han ska komma nuuuuu!

Stina sa...

hörru...fisk är gott!

Anonym sa...

men... vad har hänt med hans näsa? O.O

Anonym sa...

ok. nu är jag trött på att vara anonymous :)

nenalique sa...

Den ska se ut såååååå! ;P

förövrigt är den gayrosa & söt!



p.s eller så kom du först nu på hur man gör ;) d.s

nenalique sa...

den och den, hm...han menar jag ju.