torsdag, december 27, 2007

hemlängtan. bortlängtan.

jag är trött och längtar hem.
fast nu ljög jag, vad tusan ska jag hem och göra?

jag längtar efter att leka med raffe och co. den tredje
och sticka till stockholm den fjärde.
det längtar jag efter. mhm.

jag är trött och orkar inte skriva något spirituellt eller intressant.
ni får skälla på mig, om ni nu orkar hetsa upp er över en sådan bagatell.
väntar med spänning på svar...

för att ni inte ska sakna mig alldeles för mycket får
ni här en lista jag stulit:

Vad har du ätit idag? hemmagjord pizza med tomat, getost och basilika.

Vad har du på dig? fula jeans och skitsnygg munkis.

Har du växt något det här året? fysiskt = pffft, psykiskt = extremt mycket.

Har du gått upp/ner i vikt det här året? bådeock, hoppar mellan 53 och 56 konstant.

Vilket år har varit ditt bästa? det här har varit väldigt bra..

Vad ser du fram emot? read above god dammit!

Vad har du ångest inför? skola, pengar, saker att ta itu med. men mild sådan. allt löser sig.

Är du öppen? ibland.

Hur långt hår har du? page

Vad har du för betyg i matte? haha, ett litet g.

Vilket är/var ditt sämsta ämne? matte!!!

Har du en bra klass? njae. killenkillen är schysst.

Vad ligger på ditt datorbord just nu? mitt och mitt. en kalle anka, skivor, lushkartong, finska tändstickor, förslutningsbar plastpåse, hörlurar, rock star tvål, mörk hallonchoklad, arbogakarta, pocketbok och ett gult gem. det enda som är mitt är boken och lushgrejorna.

Vad gör du just nu? fyller i den här listan.

Varför blev du arg senast du var det? hm. jo, exet kallade mig för "jävla fitta" oprovocerat. då var jag inte glad.

Hur ofta städar du? men äsch.

Hur länge kan du använda samma byxor utan att de tvättas? länge.

Byter du underkläder varje dag? mer eller mindre ja.

Var är du nu? hos mor i pajala.

Hur ser stolen som du sitter på ut? svart skön ikea-kontorsmodell.

Hur luktar du nu? varmt, mysigt.

Vad skall du göra i helgen? åh suck. vet inte. misslyckas med att få ut syskonen på krogen.

Är du romantisk? ibland. inte så ofta kanske, men äsch.

Vilket tv-program såg du på senast? ingen aning, eller jo, såg lite south park på brors rum.

Vad skrattade du åt senast? illern. fast inte åt. p.g.a.

Har du ont någonstans just nu? huvudet, axlarna och ryggen.

Vilken låt var den senaste du hörde? nån med My darling YOU!

Får du hög telefonräkning? ja, fast bara abonnemangsavgifterna. bajstelia.

Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör? jorå.

När dansade du senast? igår.

Vad skall du göra när du är klar med det här? lägga mig och läsa.

Inga kommentarer: