onsdag, december 05, 2007

Ave Maria.

Ja det fick en ny logga, jag som Jungfru med mitt egna Jesus barn.
Någon ska ju brinna i helvetet som hedning också.

Jag vet att vissa, tex Åsa, kommer störa sig på att tapeten inte fyller ut hela
ramen.
Men jezuz christ människor (hädelse nummer två!) förstår ni
vilket pilljobb det är?

Nu får ni nöja er med det här.
Och ja Gunnar, bakgrunden är mörk, men är det jul så är det, och då ska det vara rött!

Så, nu har jag fått sagt mitt!
Nu kan jag trulsa ner i sängen glad och nöjd och ta mig en liten lur.

Drömde om en viss begravning hela natten så jag känner mig tröttare nu
än jag var igår när jag gick och lade mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fränt... snart 1000 besökare :D

Och jag tycker det är jättefint och julig!!

Anonym sa...

Maria says: Jag tycker att Jungfru-bilden är jättefin! Och jag är säker på att det inte alls uppfattas som en hädning. No worries. ;)