onsdag, december 19, 2007

Oh yes.

Väska-på-rumpan killen har skaffat cykel, good for him.
Nakna grannen har skaffat flickvän och slutat vara nudist.
Elakt.
Jag som sagt att "vad som än händer kan man iaf lita på nakna grannen"
Men nähe. Inte så att han är särskilt het. alls. men vadå, jag litade på honom
och han svek mig!

Jag lyssnar på France Galls - Poupée De Cire Poupée De Son
och skuttar runt som en skållad känguru.

Fem arbeten har jag skrivit idag, tre kvar.
Men nu har jag paus och drömmer om att dricka öl
under en stor blomma.
Det vore änna fint vettu.
Jorå, inge bös, bara hare najs liksom.
Det är la det man längtar efter? Lite sommar och sånt,
de é gör gött. goa göbbar å hela grejen änna.

Nu ska jag plugga klart, sen ska jag tänka på allt roligt
som komma skall och skutta runt lite mer.

Life is hell
Life is swell

-jodå!

1 kommentar:

Moomin sa...

Hade du en naken granne? Som i "Friends"? Wow, trodde att sånt bara händer på TV o.O