tisdag, december 11, 2007

wagha!?

Förkyld.

Mastodont förkyld!

Huvudet dunkar, näsan rinner, halsen och öronen värker
och allting känns liksom.....fjöööööööö!

Ungefär så ja.

Jag har fått min första julklapp, en 2 gigs mp3-spelare!
Gissa om jag är en lycklig, lycklig flicka.
Man kan ju börja fundera på varför jag har sådan ofantlig tur
när det gäller vissa saker.

Men efter helgens lilla tripp är jag fattig, trots att jag knappt fick betala något själv.
Vilket jag inte riktigt gillar, men tydligen biter inte mina argument.
Och snällt var det. mhm.

Jag vet eg. inte varför jag skriver, jag har i stort sett inget intressant att bidra med.

Just nu ser jag mest fram emot fredagen, om jag nu blir frisk tills dess.
Annars verkar inte en enda kul sak hända i veckan.

Snyta mig, hosta, snyta mig, nysa, städa, snyta mig, handla,
snyta mig, laga mat, snyta mig, glömma disken, däcka på sängen, snyta mig.

Ungefär så.

Dagens ord är Avundboliduär.
Nej kolla inte upp det, det är inget riktigt ord.
Men ändå!

Dagens låt: Monster - Don´t answer the phone.

Nu ska jag stendö i min lilla, trånga, skrynkliga säng där fröken gnällmoster och hennes Lambifår redan slummrar för fullt.

Inga kommentarer: