tisdag, december 18, 2007

utmaning shmutmaning

Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med

  • Jag är snäll
  • Jag är omtänksam
  • Jag är hyffsat smart

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv.

  • Jag har ett stort smajl
  • Jag har ganska söta fötter
  • Jag har höga kindben

Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  • Jag är stolt över att jag har utvecklats så mycket som jag har
  • Jag är stolt över att jag har skapat, fött och uppfostrat viran
  • Jag är stolt över att jag lyckades plugga mig in på högskolan.

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig.

  • Jag tror att andra tycker att jag är bra på att ge råd
  • Jag tror att andra tycker att jag är rolig
  • Jag tror att andra tycker att jag är allmänt bra, eller nått.

Nämn tre saker du är bra på

  • Jag är bra på att improvisera
  • Jag är bra på att träffa nya människor (när jag vill)
  • Jag är bra på att baka cookies och hallonmuffins
vem fasiken ska jag utmana då? Mikael, Robert och...Jenny.

1 kommentar:

Moomin sa...

Det är du! Och bra egenskaper är det också :)