söndag, maj 18, 2008

lite mer hälsa.

men herregud vad svårt det ska vara att äta tillräckligt mycket!
när jag började med det här projektet tänkte jag att "1400 kcal, låter lite lite"
men det högsta jag lyckats komma upp i hitills är runt 1000.

igår var jag på grillfest hos min vän liv.
jag åt potataissallad, jag åt grillad halloumi.
jag frossade på vitt bröd med smör.
jag drack tre glas vitt vin.
jag drack ett glas rött.
jag fick en drink och en öl.
och sen blev det popcorn.

hur mycket kom jag upp i? 1184 kcal!
då hade jag iof tränat bort en del, men iaf.

jag får väl börja äta en rejäl portion lasagne till frukost snart...

imorgon är det dags att väga sig och se om veckan gjort resultat.
huuuuga!

3 kommentarer:

Moomin sa...

Men det låter ju some en perfekt diet! Varför bryta mönstret, säger jag ;)

Feline Flodin sa...

Knäppgök. :D När jag körde MåBra lättviktarna eller vafan det heter, skulle jag också få äta max 1400 kcal. Men fan, jag var ju hungrig hela tiden!

nenalique sa...

mumin : haha, jo...eller inte :P


Feline: well, jag är knäpp och har mitt märkliga förhållande till det här med att äta ensam.