tisdag, maj 06, 2008

OBSERVERA

( ...att nedanstående text inte vad jag anser, utan vad Siri anser att jag tycker är kul.
Jag har skrivit av allt hon sagt exakt ordagrant med enda undantag att jag ändrat "du" till "jag" och "mig" till "Siri" )

Saker jag tycker om att göra enligt Siri:

dricka cola
göra viktiga saker på datorn
plantera grönsaker
och ta det lugnt
kolla i böcker
vila mig
äta mat
balansera
prata med mina kompisar
fika och köpa rosa skor
åka till stockholm och hälsa på kompisar som maria till exempel och nils
klä på mig själv
ha det mysigt och titta på film
pyssla med en elefant, tut tut
sätta på kort på möblerna
bada
baka muffins och piroger och kissa och bajsa tillsamans med Siri

3 kommentarer:

Feline Flodin sa...

Och kissa och bajsa med Siri, framförallt va?! ;D :D :D

nenalique sa...

oh ja, sannerligen. :P haha. självklart var hon tvungen att ta chansen att slänga in något såntdär!

Moomin sa...

Aaaawww, barn är bäst :D